ဆရာမ ဂ်ဴးရဲ႕ ေသမင္းကို ေရြးခ်ယ္ခြင့္ရွိရင္ဆိုတဲ့ စာေလးကိုဖတ္ျပီး .. ငါေရာ ေရြးခ်ယ္ခြင့္ရွိရင္ ဘယ္လုိေသခ်င္လဲ လုိ႕ စဥ္းစားမိတယ္ ... ။
အရင္ဆံုး ေခါင္းထဲဝင္လာတာေတာ့ ... မေသခ်င္ေသးဘူး ... မစဥ္းစားခ်င္ဘူး ေသမယ့္အေၾကာင္းေတြကို .... ။ ဘာလုိ႕လဲဆုိေတာ့ ကၽြန္မလုပ္စရာေတြ ေမွ်ာ္မွန္းထားတာေတြ ျဖစ္ခ်င္တာေတြ အမ်ားၾကီး အမ်ားၾကီး ....။

ေဖေဖ နဲ႕ ေမေမကို ေက်းဇူးဆပ္ခ်င္ေသးတယ္ .... ။
ေဖေဖ နဲ႕ ေမေမကို ခုထက္ပိုျမင့္တဲ့ဘဝမွာထားခ်င္ေသးတယ္ ...။
ခ်စ္တဲ့ မမ နဲ႕ ဟုိးအရင္အခ်ိန္ေတြလုိ ခ်စ္ေနခ်င္ေသးတယ္ ...။
ခ်စ္တဲ့သူ ေမာင္ နဲ႕ လက္တြဲေတြခုိင္ျမဲေနခ်င္ေသးတယ္ ...။
ေမာင္ နဲ႕ အတူေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ့ ဘဝေလးထဲမွာ ေက်ေက်နပ္နပ္နဲ႕ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်င္ေသးတယ္ ...။
ေမာင္ရယ္ ေဖေဖရယ္ ေမေမရယ္ နဲ႕ အတူ လွပတဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္စရာေကာင္းတဲ့ လူတုိင္းအားက်ရေလာက္တဲ့ မိသားစုေလးျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးခ်င္ေသးတယ္ ...။
ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ့ professional ဘဝကို လုိခ်င္ေသးတယ္ ...။
ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ့ လူမႈေရးလုပ္ငန္းေတြ လုပ္ခ်င္ေသးတယ္ ..။
ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ့ ေက်းဇူးဆပ္ခြင့္ အျပည့္အဝရတဲ့ သမီးေကာင္းတေယာက္ျဖစ္ခ်င္ေသးတယ္ ...။
ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ့ အိမ္ရွင္မေကာင္း ဇနီးေကာင္းဘဝကို လုိခ်င္ေသးတယ္ ...။
ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ့ မိခင္ေကာင္းတေယာက္ျဖစ္ခ်င္ေသးတယ္ ...။
ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ့ စာေရးဆရာမ တေယာက္ ျဖစ္ခ်င္ေသးတယ္ ...။

ကၽြန္မ ျဖစ္ခ်င္တာေတြအမ်ားၾကီးက်န္ေသးတာပဲ .... ။
ခုထိလည္း တခုမွ အေကာင္ထည္ မေဖာ္နိုင္ေသးဘူးေလ .... ။ ကၽြန္မ ဘယ္လုိမွ ေသဖုိ႕ကိုမေတြးရဲေသးဘူးေလ .... ။
ဒါေပမယ့္ ... ေသျခင္းတရားဆုိတာ ဘယ္ခ်ိန္လာခဲ့မယ္လုိ႕မွ ၾကိဳမေျပာထားတတ္ပဲ ...။
ၾကိဳသိနုိင္ရင္ေရာ .. ကၽြန္မ တည္တည္ျငိမ္ျငိမ္ေအးေအးေဆးေဆး ရင္ဆုိင္နုိင္ပါ့မလား ...
ေသခ်ာတာေတာ့ ၾကိဳသိခြင့္ရခဲ့ရင္ေတာင္ .. ကၽြန္မ ရင္ဆုိင္နုိင္ဦးမွာမွမဟုတ္ပဲေလ .... ။ သူမ်ားေတြလုိ အသက္ရာေက်ာ္ရွည္နုိင္ဖုိ႕ မေမ်ာ္လင့္ပါဘူး .... ။ အုိနာျပီး ကုိယ့္ေကာင္းက်ဴိးလည္းဘာမွမလုပ္နုိင္ သူမ်ားကိုလည္း ဒုကၡေပးသလုိျဖစ္ေနမယ့္ ဘဝၾကီးနဲ႕လည္း အသက္ကုိ ဆြဲဆန္႕မထားခ်င္ဘူး ...။
ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ ကၽြန္မ အေတြး ေတြကိုေတာ့ အားလံုးျပီးေျမာက္ေအာင္ျမင္ခ်င္ေသးတယ္ ...။

ကၽြန္မကုိ ေလာဘၾကီးတယ္ပဲေျပာေျပာ ... ေသမင္းကိုေတာင္းဆုိခြင့္ရမယ္ဆုိ ၂ ခုေတာင္းဆုိပါရေစ .... ။

ကၽြန္မ ရည္ရြယ္ခ်က္ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ ေတြ ျပည့္စံုေအာင္ျမင္ျပီး တည္တည္ျငိမ္ျငိမ္နဲ႕ ေသမင္းကိုရင္ဆုိင္နုိင္တဲ့အခ်ိန္မွ ေတြ႕ပါရေစ ... ။
ျပီးေတာ့ .... ညင္သာသိမ္ေမြ႕တဲ့ ေသျခင္းမ်ဳိးနဲ႕သာ ရင္ဆုိင္ပါရေစ ....။

0 comments:

 
အိမ္ေဝးႏွင္းဆီ ရဲ႕ အတၳဳပတၱိ. Template Design By: SkinCorner